TOIMITTAMINEN

 

Toimitus

Tilaamiesi tuotteiden toimitusaika on 2-8 arkipäivää. Poikkeuksellisista toimitusajoista (esim. ennakkotilaus) on maininta tuotteen kohdalla verkkokaupassa. Saat toimituksen mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena. Toimitamme tilauksia Suomeen, Ruotsiin ja Viroon. Verkkokauppasivuilla mainitut toimitustavat koskevat vain toimituksia Vivokauppa.fi -verkkokaupasta. Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman.

Riippuen tilaamistasi tuotteista ja niiden koosta, tarjolla on seuraavat toimitustavat:

Nouto erikseen sovittuna ajankohtana suoraan myymälästä Lahdesta, Hirsimetsäntie 17 tai myymälästämme Helsingistä Hämeentie 12.

SMARTPOST, toimitus pakettiautomaattiin tai lähimpään postin toimipisteeseen, hinta 4,90 ja yli 200€ tilaukset veloituksetta.

Tilauksen peruuttaminen

Verkkokaupassa tehtyä ja maksettua tilausta ei voi peruuttaa verkkokauppapalvelun kautta. Mikäli tilaus jätetään noutamatta käsitellään tilaus peruutettuna tilauksena. Tilaus on mahdollista peruuttaa sähköpostilla asiakaspalvelu@vivokauppa.fi. Halutessasi perua kaupan tilauksen vastaanottamisen jälkeen, tulee tilaus palauttaa asiakaspalautuksena seuraavassa kohdassa kuvatulla tavalla.

TUOTTEEN PALAUTUS

Tuotteiden ENSIMMÄINEN koon vaihto ilmaiseksi. Tätä seuraavat vaihdot sekä kaikki muut palautukset maksavat 4,90€.

Kaikilla normaalihintaisilla verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli tuote myydään poisto- tuotteena, ei tuotteella ole vaihto- tai palautusoikeutta. Poistotuote on AINA erikseen mainittu tuotteen tiedoissa kyseisessä tuotteessa.

PALAUTUSOHJE:

Kengät voi palauttaa tai vaihtaa toiseen kokoon (mikäli varastossa) joko tuomalla ne Hämeentie 12, Helsingin toimipisteeseemme, Lahden Hirsimetsäntien toimipisteeseemme, tai postittamalla Postin toimipisteestä (ei lokerosta!) osoitteeseen Barefoot Suomi Oy, Hirsimetsäntie 17, 15200 LAHTI.  Postin palautustunnus on 653594. 

HUOMIO! ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ PALAUTUKSIA POSTIN AUTOMAATILLA ts., viekö niitä lokeroon, emme nouda ks. lähetyksiä ja ne palautuvat asiakkaalle. HUOM! Tampereella palautukset / vaihdot voi hoitaa Askel Shopin myymälässä, osoitteessa  Pispalan Valtatie 134 ja Turussa Askel Shopin myymälässä Aninkaistenkatu 5.

Jos postitat, niin laita ne esim siihen lähetyspakkaukseen missä saitkin, että myyntipakkaus säilyy täysin ehjänä. 

Kirjoita esim. mukana tulleeseen lähetysluetteloon ks kenkien kohdalle ”palautus” tai ”vaihto kokoon XX”. Teemme maksupalautuksen tai laitamme uudet kengät tulemaan tilalle (mikäli niitä on varastossa!) kun kengät saapuvat.

ENSIMMÄINEN koon vaihto ilmaiseksi. Tätä seuraavat vaihdot sekä kaikki palautukset 4,90€. Ks. summa vähennetään palautettavasta summasta tai laskutetaan asiakkaalta. 

Pyydä kuitti postista tekemästäsi palautuksesta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee lähettää takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilyttäkää siis tilauksen lähetyspakkaus tai paketoikaa tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä.

Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, voit lähettää sen asiakaspalautuksena varastollemme tutkittavaksi. Jos epäilet tuotteessa olevan valmistusvirheen pyydämme sinua ottamaan yhteyttä  asiakaspalvelu@vivokauppa.fi. Ota tuotetta palauttaessasi aina yhteyttä asiakaspalvelu@vivokauppa.fi ja sinulle lähetetään palautuskoodi tapauksissa joissa vivokauppa.fi (Barefoot Suomi Oy) maksaa postimaksun.

Palautusten hyvitys

Tuotteet hyvitetään viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta. Asiakas maksaa palautettavien tuotteitten postituskulut.

Verkkopankissa maksettu tuote

Maksupalautus palautetaan maksupalvelunvälittäjämme Checkoutin kautta sille tilille, mistä maksu on tehty.

Luottokortilla tai osamaksulla maksettu tuote

Maksupalautus palautetaan maksupalvelunvälittäjämme Checkoutin kautta sille luottokortille TAI osamaksupalveluntuottajalle, mistä maksu on tehty.

 

 

 

MAKSUTAVAT

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

 

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: aina.fi

 

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi
webpay.svea.com/fi