TOIMITTAMINEN

Toimitustavat ja tuotteen palauttaminen

Tilaamasi tuotteiden toimitusaika on 2-8 arkipäivää. Poikkeuksellisista toimitusajoista (esim. ennakkotilaus) on maininta tuotteen kohdalla verkkokaupassa. Saat toimituksen mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena. Toimitamme tilauksia vain Suomeen, toistaiseksi emme kuitenkaan toimita tuotteita Ahvenanmaan maakuntaan. Verkkokauppasivuilla mainitut toimitustavat koskevat vain toimituksia Vivokauppa.fi -verkkokaupasta. Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman.

Riippuen tilaamistasi tuotteista ja niiden koosta, tarjolla on seuraavat toimitustavat: – Nouto erikseen sovittuna ajankohtana suoraan maahantuojan varastolta Lahdesta, Hirsimetsäntie 17. – Nouto Postista (economy), hinta 8,90 ja yli 100€ tilaukset veloituksetta, ei koske erikoiskuljetettavia tuotteita. – Toimitus pakettiautomaattiin, hinta alkaen 8,10€ Huom! Lisäksi isokokoisilla tuotteilla voi olla pakollinen erikoiskuljetusmaksu 9,90 – 19,00 postitoimipaikkaan (Itella Economy). Erikoiskuljetusmaksu on suurempi painavilla ja isokokoisilla tuotteilla.

Tilauksen peruuttaminen

Verkkokaupassa tehtyä ja maksettua tilausta ei voi peruuttaa verkkokauppapalvelun kautta. Mikäli tilaus jätetään noutamatta käsitellään tilaus peruutettuna tilauksena. Tilaus on mahdollista peruuttaa sähköpostilla asiakaspalvelu@vivokauppa.fi. Muista mainita pankkiyhteytesi peruutuksen yhteydessä maksun palauttamista varten. Halutessasi perua kaupan tilauksen vastaanottamisen jälkeen, tulee tilaus palauttaa asiakaspalautuksena seuraavassa kohdassa kuvatulla tavalla.

Tuotteen palautus

Tuotteen palautukseen liittyvät asiat sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@vivokauppa.fi. Kaikilla normaalihintaisilla verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli tuote myydään ”poisto- tuotteena”, ei tuotteella ole vaihto- tai palautusoikeutta. Poistotuote on erikseen mainittu tuotteen tiedoissa kyseisessä tuotteessa. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja se tulee lähettää takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilyttäkää siis tilauksen lähetyspakkaus tai paketoikaa tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä. Vivokauppa.fi (Barefoot Suomi Oy) ei korvaa palautuksesta aiheutuneita postikuluja. Asiakkaan toiveiden mukaan valmistetuilla tai muunnelluilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Tuotetta ei voi vaihtaa toiseen tuotteeseen palautuksen yhteydessä. Palautusten yhteydessä tuotesettien ja -pakettien kaikki osat on palautettava. Mikäli tuotteessa on takuu, se on kerrottu tuotetiedoissa. Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, voit lähettää sen asiakaspalautuksena varastollemme tutkittavaksi. Jos epäilet tuotteessa olevan valmistusvirheen pyydämme sinua ottamaan yhteyttä  asiakaspalvelu@vivokauppa.fi. Ota tuotetta palauttaessasi aina yhteyttä asiakaspalvelu@vivokauppa.fi ja sinulle lähetetään palautuslappu tapauksissa joissa vivokauppa.fi (Barefoot Suomi Oy) maksaa postimaksun.

Rahapalautukset

Hyvitys, kun maksettua tuotetta ei voida toimittaa
Vivokauppa.fi pitää verkkokaupassa olevat tuotteet pääsääntöisesti varastossa. Mikäli joissakin poikkeustapauksissa tuotetta ei voida toimittaa, ilmoitetaan siitä asiakkaalle mahdollisimman pian ja tuotteen hinta hyvitetään kokonaisuudessaan asiakkaalle. Tilinumerot eivät välity Vivokaupalle verkkomaksun yhteydessä, joten asiakkaan tarvitsee lähettää takaisin maksua varten tarvittavat tiedot sähköpostitse.

Palautusten hyvitys

Tuotteet hyvitetään viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta. Asiakas maksaa palautettavien tuotteitten postituskulut.

Verkkopankissa maksettu tuote

Jos palautat tuotteen postitse, saat maksamasi hinnan pankkitilillesi. Muista ilmoittaa tilinumero palautuksen yhteydessä.

Luottokortilla maksettu tuote

Jos tuotteet on maksettu luottokortilla, summa hyvitetään pankkitilillesi. Muista tarkistaa hyvitys tiliotteestasi. Mikäli tuote on palautettu postitse, vie jonkin aikaa ennen kuin hyvitys näkyy tiliotteella.

 

 

MAKSUTAVAT

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

 

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: aina.fi

 

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi
webpay.svea.com/fi

× WhatsApp chat